onsdag, november 15, 2006

Verklighetsflykt

Nu när hösten/vintern är här, vilket i Malmö innebär att ett självmordsgrått molnlock parkerar sig över stan och man helst bara vill gå i ide fram till slutet av april, behöver man drömma sig bort till mer happy times. De som känner mig vet att så fort jag krisar så är det bara en stad jag vill åka till, Japp, Barcelona. Har insett att jag varit där alldeles för lite i år och på tok för mycket på Möllan. Lägger därför upp en bild ifrån en galet rolig kväll vi hade i Barca somras. En kväll med massor av cerveza och cava som avslutades med att jag slängde upp mitt körkort till Radio Slave i dj-båset för att jag ville presentera mig då vi haft mailkontakt. Sweet!


Ja, jag vet att det är en suddig bild som inte säger ett smack men ni som var där vet.

/A3