måndag, maj 22, 2006

Söndagsdans


På grund av fysisk och psykisk obalans hade jag egentligen bestämt mig för att inte gå ut min sista helg i Berlin. Men så fick jag ett SMS klockan 16:30 på söndagen av min vän Simon i Gui.tar:

”Where are you? We are in for ages… Anyway if you come you are on the guestlist”

En timme senare stod jag på Panoramabar bland Wolfgang Tillmans fotografier och dansade till ett oannonserat (nåja) dj-set från Carl Craig. Bredvid mig stod de vanliga svettiga och muskulösa männen med bar överkropp. Varför måste det vara fotoförbud? Efter Craig var det Ricardo Villalobos tur och allt avslutades med Rhythm & Sound och Tikiman.

Det blev visst utgång trots allt och självklart kändes allt mycket bättre efteråt.

Andreas Nilsson

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så du är i schweden till helgen?

12:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Hahaha sicka sjuka öppetider Panoramabar har! 24-19!

12:25 fm  
Anonymous Anonym said...

det är liksom inte ok att carl craig bara dyker upp så där när man är ute och klubbar. screw you!

9:40 fm  
Anonymous Anonym said...

adde: jupp, schweden till helgen, kanske tim sweeney, ang. öppettider: jag gick vid 22.30, då var det inte slut

11:18 fm  
Anonymous Anonym said...

ami: det var inte så svårt att räkna ut att craig skulle spela. "einen very special guest aus detroit" på släppefesten för see mi yah-remixerna

11:20 fm  
Anonymous Anonym said...

Vadå skall Tim Sweeney spela i Sverige helgen?

11:57 fm  
Anonymous Anonym said...

tim sweeney spelar på the rumble i malmö: http://www.therumble.se/

2:15 em  
Anonymous Anonym said...

jävla idiot. carl craig och rhythm&sound på samma kväll... bortskämda ungjävel

8:51 em  
Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

1:24 fm  
Anonymous Anonym said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

5:26 em  
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

10:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home