onsdag, juni 06, 2007

Fujiya & Miyagi


När jag läste intervjun i senaste Sonic med Brightongruppen Fujiya & Miyagi blev jag lite uppåt. De pratar om hur glada de är över att ha kunnat säga upp sig från sina själsdödande kontorsjobb för att bara syssla med sin krautelectronicarock. När Fujiya & Miyagi sedan kallar sin musik för disco för byråkrater smilar jag ännu mer. Låten "Photocopier" har gått varm idag på jobbet, japp jag har hållit Sverige rullande trots att jag trodde att min semester skulle börja just idag. Men nu väntar en vecka av det här.

Gotta make a move to a town thats right 4 me!

/Adde

2 Comments:

Blogger Anden said...

Coolast: http://www.factoryfilms.net/pop.php?file=FuyijaMiyagi_AnkleInjury.mov

1:40 em  
Blogger Laban said...

Ses på plats i hybridhundsparadiset.

10:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home