söndag, april 01, 2007

Buttericks



Jag erkänner att jag ibland är sen med att upptäcka saker, losing my edge? Som tex Martin Buttrichs "Full Clip" släppt på Planet E. När Tooli nämnde låten någon gång i höstas, när han krascha här i dj-hotellet senast, hade jag inte hört talas om den. Nåja, det har ändrats nu. Efter att hört den bla i ett inspelat dj-set med den gode Carl Craig, ifrån festen Demon Days, är jag hooked. Låten är som en 12 minuters blandning av Ames "Rej" och Detroittechno med skitlångt break. Har ännu inte hört den ute på ett dansgolv i Malme men jag kommer att tvinga Oscar, eller Shinedoe, att spela "Full Clip" den 14 april!

Synes på dansgolvet då.

/Adde

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Igår i kön inne på McDonalds Norrmalmstorg stod självaste Busta och köpte raggar havre plus McChicken till sitt crew. Han intygade att Full Clip var hans favorit också, om det var filmen eller låten fattade jag dock inte.

12:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home